Uppleva spänningen och dramatiken direkt från läktarplats

LA Travel gör det möjligt för dig att uppleva spänningen och dramatiken direkt från läktarplats. Det svenska sportreseföretaget har skräddarsytt gruppresor sedan 2003. Och sammantagna kundnöjdheten, som ligger på 97 procent, torde tala sitt tydliga språk.

Premier League, La Liga, Serie A, Bundesliga och Championship – LA Travel tar dig ut i Europa med sina fotbollsresor. Förutom ligamatcher kan LA Travel även erbjuda Champions League, Carabao Cup, FA Cupen, Europa League och Community Shield.

På LA Travels webbplats hittar du en smart sökfunktion, där du bara behöver ange namnet på ditt favoritlag varpå det svenska sportreseföretaget ger dig förslag på olika matcher. När du använder dig av LA Travel kan du som resenär alltid känna dig trygg över det faktum att du är i goda händer. LA Travel ordnar med resa, hotell och matchbiljetter.

Vidare kan det också vara bra att känna till att LA Travel erbjuder sina kunder support alla dagar i veckan, dygnet runt. Självklart får du också en sedvanlig resegaranti. LA Travel är medlem i Svenska Resebyråföreningen.
Gillar du NHL och hockeyresor? eller kanske och NFL? Självklart ordnar LA Travel även resor till Nordamerika.
Formel 1-fan? Åk på Grand Prix tillsammans med LA Travel. Men det svenska resesportföretaget är också mer än bara sport.

Om det är något som verkligen kännetecknar LA Travel så är det att företaget sätter kunden i första rummet samt att flexibilitet är ett honnörsord, som genomsyrar hela verksamheten. Och om du skulle ha några frågor före, under eller efter en resa så ska du aldrig tveka att höra av dig till LA Travel.

Ge dig själv en present och boka in dig på en resa med LA Travel. För oavsett hur det går i själva matchen så kan du vara säker på att LA Travel krattar manegen för dig under resan. LA Travel – Sverige bästa sportreseföretag!

No related posts.